Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа РОМЕО СПРИНТ 1.5 БОКСЕР 4 карба

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сега и аз ще намеся и ще кажа някой мой наблюдения относно боксерите и техните мотори.

    Та по същество.....най дебелата риза на боксер е 1,3/1,4 и е 7мм в най тънкото место на ризата,а в най дебелата е 10мм.
    Най тънката риза е на 1,7 и е 5-6мм в най тънкото на ризата ,а в най дебелият е 9мм.

    Моя боксер е разстърган от 84 на 86 ,тоест по 1мм от стената на ризата или по точно оставаща дебелина на ризата е 5мм в най тънкия си край ,а в най дебелият е 9мм..
    В момента колата е на 1,2бара холд буст и 1,4 пик и очаквана мошност около 260-270 коня,но това ще стане ясно след предвиденото дино.

    За да бъда по точен ,ще ви кажа ,че на хондите ризите са мокри,тоест като на 155 8в и са с дебелина 2,5мм.,като се има изпредвид ,че ги турбинират и до към 300 коня нямат проблеми,може и сами да си направите сметка.

    А относно шлайфа,ризите са ситнозърнест чугун,с много еднородна структура,така ,че няма значение дали мотора е шлайфан или не за неговият пробег.

    Разликата е в качеството на частите и изработката,шлайфистите и прочие.

    А оносно разхода,единственният боксер който се доближава до този разход беше на един приятел и се оказа ,че е имала газ и майсторите като са разпробивали карбураторите са изкривили дроселите,и другото което му беше,че бензиновата му помпа беше хвърлила платното и наливаше в картера и извън помпата.

    Така ,че такъв разход ,не съществува реално!!!!!
    Last edited by drigata; d.m.y г., 15:01.
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #17
      и аз се съгласявам изцяло с колегата Дрига,малкото километри след ремонт ако има такива се дължат на некачествен ремонт със сигурност или лоша подръжка..
      Alfa 145 1.4 t.s

      Comment


      • #18
        Аз обичам точните неща, а уговорката ни беше да се чуем в неделя и да ми каже цена
        Аз му се обадих днес преди час и ми отговори че още не е премислил. Или прилага евтини търговески трикове и ще види че наистина имам голям мерак да я взема респективно ще и иска добра цифра..

        Comment


        • #19
          Имаше колеги които искаха снимки, днес минах да я снимам: Надявам се да дадете вече по-конкретни съвети.


          Съжелявам, но не знам как се качват снимки във вашия форум за това си позволявам да прибавя темата ми от тунинг бг.
          http://tuning.bg/forum/viewtopic.php...31317#p2031317

          Поздрави! Ники!

          Comment


          • #20
            аууууу то купето е много зле...
            вече без Алфа,но да видим до кога!

            Comment


            • #21
              зарязвай. това ако го изместиш от мястото му, сигурно ще се сгромоляса. то няма нито един панел да не е гнил. като гледам и тая влага вътре, интериора е капут заедно с ел. инсталацията, а не се знае и какво става в коша и отдолу.
              точка

              Comment


              • #22
                Колега знам, че мерак цена няма ама за това начинание ще трябват доста пари и нерви не, че искам да те откажа но ще бъде голям филм и то на ужасите
                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                Comment


                • #23
                  Колата изглежда направо плачевно в сравнение с това, което я помня преди години. Ако имаш условия за работа по нея и пари, а и свободно време и не бързаш да я подкараш се хвърляй във музиката. Няма нищо непоправимо на тоя свят освен изгубен човек, но тая кола иска много работа. Ако пък Роби и иска повече от 400-500 лв. му кажи да си я кара в Надин, защото реално толкова струва.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #24
                    Той не звъни и си трае. Явно прилага тъпи търговски трикове, ама и аз няма да го потърся. Все пак затова пуснах темата тук защото има повече "експертни" мнения Мерси за мненията и все пак ще отбележа Роби какви пари й иска и какво ще стане на края ако изобщо се свържем
                    Да не забравяме че тези коли имат сантиментална стойност за собствениците и не е задължен да ми я продава.Но не виждам смисъл след 2-3 години ще става само за надин и не вярвам да се намери мераклия да я поправи
                    Поздрави!
                    Last edited by Niki2105; d.m.y г., 00:24.

                    Comment


                    • #25
                      Тая обява гледал ли си:
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%F0%E8%ED%F2
                      вече без Алфа,но да видим до кога!

                      Comment


                      • #26
                        Не, не съм. Днес след училище ще се чуя веднага с колегата, за това си заслужава да се извадят пари, като гледам колите са в прилично за годините си състояние (говоря за сивата- старата) А черната ....
                        Мерси мерси мерси

                        Comment


                        • #27
                          Колега тия спринтове са перфектни,гледал съм ги лично и ако имах парите бих ги взел щото са уникални и нямат гнило и моторите са им са перфектни + това са Юбилейни .
                          А 4ерния спринт е уникално як отвсякъде
                          Last edited by staiger; d.m.y г., 10:32.
                          Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                          Звукът може да бъде
                          описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
                            Колега тия спринтове са перфектни,гледал съм ги лично и ако имах парите бих ги взел щото са уникални и нямат гнило и моторите са им са перфектни + това са Юбилейни .
                            А 4ерния спринт е уникално як отвсякъде
                            До колкото удряна кола може да е перфектна .....
                            За гнило, докато не свалиш калниците и мокета само можеш да се надяваш( заблуждаваш), че няма гнило. Тия коли от завода излизат гнили и гният по-бързо от колкото можеш да кърпиш. Няма прекалено изгнил Спринт, стига да може човек да си позволи оригиналните ремонтни панели, но там говорим за едни други пари $$$$. Също няма Спринт качваш се и караш освен ако не си дал за него едни 5-6000 в европейски пари. Да ме извинява колегата от обявата, ама какво означава "юбилейни", за кой "юбилей" са правени и колко бройки са.
                            Пък този червеният, "разпиленият" самолет, няма човек който да ме убеди, че без вложени много средства и знания в 8 клапанов боксер, лети или лети повече от няколко теста. Една птичка пролет не прави, както и едни бутала страшилище също.

                            Comment


                            • #29
                              Прав си колега,но ако си фен на модела и може да си го позволиш е по добре някоя от тия 3-те отколкото предната която не става за нищо освен за скраб,по евтино ще ти излезе.
                              вече без Алфа,но да видим до кога!

                              Comment


                              • #30
                                има удар и удар,
                                колите съм ги виждал ,черната ми хареса най-много и ражди не видях има нови коли които само могат да си мечтаят за такова състояние за тия години,и ако ги бях видял преди да взема сегашната ми 33-ка ,сас сигурност бих се метнал на 4ерната .
                                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                                Звукът може да бъде
                                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                                Comment

                                Working...
                                X